REZERWACJA BILETÓW




Zamów Bilety Telefonicznie
Zamów Bilety Telefonicznie



Nowy Wizerunek Llinii Lotniczych Ryanair
 
Nowy wizerunek Ryanaira?!
 
 
Tania linia lotnicza Ryanair, znana z kontrowersyjnych rozwiązań i szorstkiego traktowania pasażerów, stara się poprawić swój wizerunek w oczach podróżnych. Dostało się m.in. dyrektorowi wykonawczemu M. O’Leary’emu, autorowi wielu kuriozalnych propozycji (m.in. wprowadzenia płatnych toalet, wyższych opłat za bilety osób z nadwagą czy miejsc stojących), któremu zarzucono, że kierowana przezeń firma staje się powoli karykaturą samej siebie, a jego popisy podczas konferencji prasowych zaczynają przybierać formę taniego i paskudnego przedstawienia. Od dłuższego już czasu, jak zauważają media, jego wizerunek bardziej szkodzi rozwojowi firmy, niż jej faktycznie pomaga, zwłaszcza w kontekście coraz większej liczby wpływających skarg ze strony pasażerów dotyczących działań przewoźnika.
 
Choć M. O’Leary ma nadal być dyrektorem wykonawczym Ryanaira to pozostawać ma w cieniu. W czasie konferencji prasowych zastępować go będzie nowowybrany dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, który rozpocznie swoją pracę w marcu 2014 r.
 
Ryanair rozpoczął już odbudowę swojej reputacji kreując się na przewoźnika rodzinnego i przyjaznego dla pasażerów podróżujących służbowo. Kierownictwo przewoźnika postanowiło zmniejszyć kary za zagubienie karty pokładowej. Rozluźniono również, bezwzględne do tej pory i restrykcyjne, zasady przyjmowania bagażu na pokład, a także z większą pobłażliwością będzie się traktować błędy pasażerów poczynione przy rezerwacji biletów.
 
Czy tania linia lotnicza Ryanair, oprócz tego, że jest skuteczną w działaniu, odzyska nadszarpnięte obcesowym traktowaniem pasażerów zaufanie - czas pokaże?
 
 
Zespół FlyPartner.pl
 
 
 
 
Powrót do newsów