REZERWACJA BILETÓW
Linie Lotnicze
Tanie Linie Lotnicze Ryanair
Tanie Linie Lotnicze Wizzair
Tanie Linie Lotnicze EasyJet
Tanie Linie Lotnicze Norwegian
Tanie Linie Lotnicze Germanwings
Tanie Linie Lotnicze AerLingus
LOT - Polskie Linie Lotnicze
AeroSvit - Ukraińskie Linie Lonicze
Lufthansa - Niemieckie Linie Lotnicze
KLM - Holenderskie Linie Lotnicze
Austrian - Austriackie Linie Lotnicze
Iberia - Hiszpańskie Linie Lotnicze
SAS - Skandynawskie Linie Lotnicze
OLT EXPRESS
Tanie Linie Lotnicze Air Berlin
British Airways
Czech Airlines - Czeskie Linie Lotnicze
Air France - Francuskie Linie Lotnicze
Turkish Airlines - Tureckie Linie Lotnicze
Finnair - Fińskie Linie Lotnicze
Aeroflot - Rosyjskie Linie Lotnicze
Croatia Airlines - Chorwackie Linie Lotnicze
Tanie Linie Lotnicze Eurolot
SWISS - Szwajcarskie Linie Lotnicze
Tanie Linie Lotnicze Condor
Tanie Linie Lotnicze Flybe
EL AL - Izraelskie Linie Lotnicze
Linie lotnicze Emirates
Linie lotnicze Qatar Airways
Tanie Hiszpańskie Linie Lotnicze Vueling
Alitalia - Włoskie Linie Lotnicze
Linie Lotnicze Etihad Airways
Adria Airways - Słoweńskie Linie Lotnicze
Carpatair - Rumuńskie Linie Lotnicze
Brussels Airlines - Belgijskie Linie Lotnicze
Flybe Nordic - Fińskie Tanie Linie Lotnicze
WOW air - Islandzkie Tanie Linie Lotnicze
Tyrolean Airways - Austriackie Linie Lotnicze
Sun D'Or International Airlines
Qantas-Australijskie Linie Lotnicze
Darwin Airline
airBaltic
Transavia France - Tanie Linie Lotnicze
Sprint Air
Eurowings
Mistral-air
Porty Lotnicze
Lotniska w Polsce
Lotniska w Anglii
Lotniska w Niemczech
Lotniska we Francji
Lotniska w Holandii
Lotniska w Irlandii
Lotniska w Austrii
Lotniska w Chorwacji
Lotniska we Włoszech
Lotniska w Portugalii
Lotniska w Hiszpanii
Lotniska w Rumunii
Lotniska w Bułgarii
Lotniska w Norwegii
Lotniska w Grecji
Lotniska w Szwecji
Lotniska w Turcji
Lotniska w Australii
Zamów Bilety Telefonicznie
Tanie Przeloty
Ryanairem przez Atlantyk?!
Jak zapowiada szef irlandzkiego taniego przewoźnika – Michael o’Leary w ciągu pięciu najbliższych lat Ryanair nie tylko zdominuje całkowicie połączenia na krótkich, wewnątrzeuropejskich, dystansach ale i – wszystko na to wskazuje - rozpocznie realizację połączeń długodystansowych do USA. Transatlantyckie połączenia do dziesięciu miast amerykańskich (zarówno na wschodnim jak i na zachodnim wybrzeżu) planowane są z pięciu miast europejskich. A ceny? 10 funtów lub 10 euro za bilet przez Atlantyk. Jednym słowem oferta nie do przelicytowania przez konkurencję.
Do roku 2018 przewoźnik ma powiększyć flotę o kolejne sto maszyn (obecnie posiada 305 samolotów), planując rocznie przewozić… 100 mln pasażerów (obecnie jest to ok. 80 mln podróżnych)!
By pomysł lotów długodystansowych mógł się zmaterializować Ryanair będzie musiał dokonać kolejnej rewolucji. Przewozy przez Atlantyk ma obsługiwać założona przez niego nowa spółka. Póki co, zarząd tej taniej linii chce przejąć narodowego irlandzkiego przewoźnika Aer Lingus, który ma w swej ofercie połączenia długodystansowe i nadające się do ich wykonywania maszyny. Trzeba wiedzieć, że obecne samoloty Ryanaira Boeingi 737 – 800 nie spełniają stawianych wymogów do wykonywania lotów długodystansowych.
Powrót do newsówDo roku 2018 przewoźnik ma powiększyć flotę o kolejne sto maszyn (obecnie posiada 305 samolotów), planując rocznie przewozić… 100 mln pasażerów (obecnie jest to ok. 80 mln podróżnych)!
By pomysł lotów długodystansowych mógł się zmaterializować Ryanair będzie musiał dokonać kolejnej rewolucji. Przewozy przez Atlantyk ma obsługiwać założona przez niego nowa spółka. Póki co, zarząd tej taniej linii chce przejąć narodowego irlandzkiego przewoźnika Aer Lingus, który ma w swej ofercie połączenia długodystansowe i nadające się do ich wykonywania maszyny. Trzeba wiedzieć, że obecne samoloty Ryanaira Boeingi 737 – 800 nie spełniają stawianych wymogów do wykonywania lotów długodystansowych.