REZERWACJA BILETÓW




Zamów Bilety Telefonicznie
Zamów Bilety Telefonicznie


Linie lotnicze Emirates
                  Emirates. The Finest in the Sky Fly Emirates. Keep Discovering  Hello Tomorrow
   motta linii Emirates
 
 
Emirates – jedne z najbogatszych linii na świecie i największe linie lotnicze operujące z obszaru Środkowego Wschodu. Siedzibą i główną bazą linii jest port lotniczy w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Przewoźnik, tygodniowo przeprowadza ponad 2,5 tys. operacji lotniczych, latając na ponad 130 kierunkach, do 72 krajów na sześciu kontynentach. Emirates jest filią The Emirates Group, która zatrudnia łącznie ponad 50 tys. pracowników. W całości jest własnością państwa.
 
Linie rozpoczęły działalność w roku 1985 dwoma nowymi leasingowanymi od Pakistan International Airlines samolotami: Boeingiem 737 – 300 i Airbusem A 300B4 – 200. Pierwszym połączeniem, którym zainaugurowano działalność, 25 października 1985 r., były loty z Dubaju do Karaczi w Pakistanie. Kolejnym były przeloty do indyjskiego Mumbaju (Bombaju) i pierwsze połączenie europejskie, do Londynu (lotnisko Gatwick).
 
 
Rezerwacja Bilety EMIRATES:
 
32 728 30 44
 
7 dni w tygodniu, płatność przelewem lub on line
 
 
Już w ciągu pierwszych dziewięciu miesiącach istnienia linie zaczęły przynosić zyski. W pierwszym roku Emirates przewiozły 260 tys. pasażerów i 10 tys. ton ładunku. Te pierwsze wyniki spowodowały, że linia ta stała się njwiększym rywalem flagowego przewoźnika na tamtejszym obszarze, należącego do Królestwa Bahrajnu – działającego od roku 1950 Gulf Air. Odebrały mu 30 % wpływów. Rok później Emirates uruchomiły nowe połączenia do: Colombo, Dhaki, Ammanu i Kairu. W roku 1987 linie wzbogaciły się o dwa kolejne samoloty: Boeinga 727 i pozyskanego z Kuwejtu Airbusa A 300. Pozwoliło to na wprowadzenie kolejnych połączeń, do Frankfurtu (przez Stambuł) i na Malediwy. Kolejne lata Emirates przeznaczyły na budowę połączeń dalekowschodnich. Uruchomiono przeloty do Bangkoku, Hong Kongu, Manili i Singapuru. Początek lat 90 – tych XX wieku przyniósł liniom bardzo szybki wzrost, z rocznym dochodem sięgającym 100 mln dolarów. W roku 1993, dzięki przewożonym rocznie 1,6 mln pasażerów i 60 tys. ton ładunków, zyski przekroczyły 500 mln dolarów rocznie. W tym samym, 1993 roku, Emirates zaczęły kooperacje z US Airways i Cyprus Airlines. Od 1996 linie zaczęły wykorzystywać nowe Boeingi 777 zakupione za sumę miliarda dolarów. Dzięki nim uruchomiły kolejne długodystansowe połączenia do: Melbourne i Singapuru. Jako pierwsza linia na świecie, w swoich samolotach, Emirates zaczęła ustawiać fotele w układzie 3-4-3 zamiast powszechnie stosowanego: 3-3-3 lub 2-5-2. W roku 1998 Emirates zakupiły 44% akcji SriLankan Airlines (znanych również jako Air Lanka). Udziały te zostały w roku 2010 odsprzedane rządowi Sri Lanki za sumę dwa razy wyższą.
 
Początkiem pierwszej dekady XXI w. linie dokonały dużych zakupów nowych maszyn. Zamówiono: 25 Boeingów 777-300s, 8 Airbusów A 340-600s, 3 Airbusy A 330-200s i 22 dwupokładowe A3XXs (późniejsze oznaczenia - A 380). Rok 2002 linie zamknęły 6,8 mln przewiezionych pasażerów.
 
W roku następnym, 2003, na paryskim Air Show linie zamówiły kolejne 71 samolotów (w tym 21 Airbusów A 380 – 800s) za kwotę 19 miliardów dolarów. Zakupy pozwoliły na otwarcie kolejnych połączeń, w tym do Sydney i bezpośredniego połączenia do Nowego Jorku. W 2005 roku dokonano kolejnych zakupów na sumę 9,7 mld dolarów. Powoli Emirates zaczęły przejmować połączenia z Azji Południowej do Ameryki Północnej wykorzystując własne huby (centra operacyjne danego obszaru) ustanowione na londyńskim Heathrow, lotnisku we Frankfurcie i paryskim lotnisku – Charles’a de Gaulle’a. W 2007 r. linie zamówiły kolejne: 120 Airbusów A 350s, 11 A 380s i 12 Boeingów 777-300s.
 
Jako pierwsza linia, w roku 2008, wprowadziła możliwość z korzystania z mobilnych telefonów na pokładzie swoich samolotów. W tym samym roku 2008, we wrześniu, na lotnisku macierzystym w Dubaju otwarto luksusowy, wręcz futurystyczny, terminal nr 3 przeznaczony wyłącznie do obsługi linii Emirates. Na dzień dzisiejszy, jest to największy terminal lotniczy na świecie. Łączna jego powierzchnia wynosi 1,5 mln m2! Terminal kosztował 4,5 mld dolarów. Jego przepustowość szacowana jest na poziomie 43 mln. pasażerów rocznie.
 
W 2009 roku przewoźnik ponownie dokonał wzmocnienia, kolejnymi zakupami na kwotę 9.1 mld dolarów. Jego dynamiczny wzrost i ekspansja zakłóciły względną równowagę panującą na rynku dużych przewoźników lotniczych. Twarde warunki postawione przez Emirates zachwiały kilkoma dużymi przewoźnikami, m.in. liniami Lufthansa i Air Canada i to do tego stopnia, że przedstawiciele Lufthansy wymogli nawet na rządzie ograniczenie ekspansji Emirates na terenie Niemiec. Dzięki temu posunieciu Emirates nie uzyskały zezwolenia na prowadzenie operacji z Berlina czy Stuttgartu. Podobne ograniczenia wymusiły linie Air Canada. Tą drogą uzyskały ograniczenie połączeń Emirates z Vancouver i Calgary.
 
We wrześniu 2012 roku arabskie linie podpisały dziesięcioletnią umowę o współpracy z australijskim przewoźnikiem Quantas. Na mocy tej umowy Quantas m. in. ma przenieść swój hub z Singapuru na lotnisko w Dubaju. Europejskie połączenia australijskich linii przyniosą tym sposobem, bazie arabskiego przewoźnika kolejne niemałe dochody. Natomiast pasażerowie linii Emirates uzyskają tym samym ponad pięćdziesiąt kolejnych połączeń. We wrześniu 2012 roku, dzięki temu ekskluzywnemu sojuszowi, Quantas jako drugi przewoźnik na świecie, uzyskał  przywilej bycia obsługiwanym z prestiżowego terminala nr 3 lotniska w Dubaju. W styczniu 2013 roku otwarto w tym terminalu, halę nr 3 przeznaczoną do obsługi wyłącznie Airbusów A 380-800.
 
Na sukces linii Emirates niewątpliwie mają wpływ: agresywny marketing; bardzo wysoki standard obsługi; nowoczesna, bezpieczna i doskonale wyposażona flota; dynamiczny rozwój  kraju, a Dubaju w szczególności i; co istotne, dostęp do taniego paliwa lotniczego.
 
Flota przewoźnika składa się zarówno z samolotów Boeing jak i Airbusów. Jednakże wszystkie, co jest rzadkością u innych przewoźników, są samolotami szerokokadłubowymi. Jedynie dziewięć linii na świecie posiada samoloty wyłącznie szerokokadłubowe. Emirates były drugą linią po Singapore Airlines, która zakupiła (w lipcu 2008 r.) na swoje wyposażenie Airbusa A 380 – 800. Linia zalicza się do liderów w zakupach i unowocześnianiu floty, np. tylko w roku 2007 Emirates zakupiła 130 samolotów! Jest także największą linią na Środkowym Wschodzie pod względem liczebności floty. Czwartą linią na świecie pod względem realizowanych międzynarodowych przewozów. Czynione często duże zakupy nowych maszyn nie tyle służą powiększeniu floty, co jej odświeżeniu i unowocześnieniu. Średni wiek maszyn należących do Emirates to 56 miesięcy! Według zapewnień przedstawicieli zarządu firmy docelowo, do roku 2020, flota Emirates ma liczyć 450 samolotów. Na chwilę obecną (styczeń 2013 roku) flota Emirates liczy 191 maszyn (najwięcej 84 to Boeingi 777-300ER i 31 to Airbusy A 380-800). Kolejne 192 są już zamówione i będą to: 64 Boeingi 777-800ER, 59 Airbusów A 380-800, 50 Airbusów A 350-900 WXB i 20 Airbusów A 350-1000 WXB.
 
Obecnie współczynnik zapełnienia miejsc w samolotach kształtuje się na poziomie 81%, a rocznie z usług linii korzysta już 34 mln. pasażerów. Jak wspomniano Emirates słyną z najwyższej jakości usług, nic więc dziwnego, że od początku swojej działalności na rynku przewozów lotniczych zostały uhonorowane ponad 400 wyróżnieniami i nagrodami, w tym prestiżowym tytułem Najlepszego Przewoźnika, wg firmy Skytrax (firma konsultingowa założona w roku 1989, z siedzibą w Wielkiej Brytanii, prowadząca badania pasażerskich linii lotniczych działających na całym świecie), za lata 2001 i 2002. W następnych dwóch latach przewoźnik zajmował w tym rankingu drugie miejsce, a w roku 2005 trzecie. Na tron Emirates powróciły w roku 2010, a kolejny tytuł najlepszej linii świata został przewoźnikowi przyznany za rok 2013.
 
W Toronto w 2007 roku liniom przyznano nagrodę „Avion Awards” w kategorii: „najlepsze na świecie pokładowe centrum rozrywki dla pasażerów”, „najlepsze pokładowe centrum rozrywki na obszarze Bliskiego Wschodu”, a także za „wybitne osiągnięcia w dziedzinie zapewnienia pasażerom rozrywki na pokładzie”. Należy tu zauważyć, że nawet w podstawowej klasie ekonomicznej na pokładach Emirates, każdy fotel ma wmontowany monitor ICE, z dostępną opcją telefonu, wysyłania sms-ów oraz możliwością korzystania z poczty elektronicznej.
 
Pasażerowie klasy pierwszej posiadają prywatne zamykane apartamenty z mini barem, zamienianym w łóżko fotelem (typu „flat bed”), systemem rozrywki (ICE) z 23 calowym monitorem. Serwuje im się siedem posiłków z karty dań, a do wyboru mają wiele win. Do ich dyspozycji jest także salon spa. Klasa Business wyposażona jest w rozkładane, poziome fotele/łóżka, monitory ICE, gniazdka do ładowania laptopa, telefony, a także coraz bardziej powszechną w samolotach, bezpłatne połączenie internetowe Wi-Fi.
 
Emirates, oprócz wspomnianych Quantas, współpracuje także z liniami: Air Malta, Air Mauritius, Japan Airlines, Jet Airways, JetBlue Airways, Korean Air, Oman Air, Philippine Airlines, South African Airways, TAP Portugal, Thai Airways International.
 
W ostatnich kilku latach linie stały się możnym mecenasem sportu. Emirates są głównym sponsorem klubów piłkarskich: A.C. Milan, Hamburger SV, Paris Saint-Germain F.C., Real Madryt i Arsenal. Z tym ostatnim klubem związane są od roku 2007. W momencie podpisania umowy o współpracy przeznaczyły na ten klub 100 mln dolarów.
 
W opinii podróżnych lnie Emirates uchodzą za jedne z najbezpieczniejszych na świecie, z doskonałą, profesjonalną obsługą, doskonałymi posiłkami serwowanymi na pokładzie samolotów, bardzo dobrą siatką połączeń i relatywnie niską ceną biletów w porównaniu do świadczonego komfortu. Nie uszło uwadze podróżnych, że standardem w klasie ekonomicznej jest możliwość zabrania bagażu głównego o łącznym ciężarze do 30 kg na osobę. Chwali się także przewoźnika za wielojęzyczną obsługę podróżnych, w tym, w języku polskim.
 
LINIE EMIRATES OD 6 LUTEGO 2013 ROKU INAUGURUJĄ PIERWSZE REGULARNE POŁACZENIE Z DUBAJU DO WARSZAWY!!!
 
 
Samoloty na trasie z Dubaj - Warszawa będą latać codziennie. Obsługiwać ją będą Airbusy A 330-200, ze wszystkimi opisanymi wyżej udogodnieniami na pokładzie. Emirates jako pierwsza linia zaoferuje na trasach do Polski miejsca w najlepszej, pierwszej klasie. Zaoferuje naszym rodakom możliwości niespotykanego dotąd u nas komfortu podniebnych podróży. Wejście na polski rynek będzie powiązane z szeroko zakrojoną akcją promocyjną i sprzedażą tanich, w atrakcyjnych cenach, biletów.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i planowanym otwarciem nowych połączeń, w roku 2013 Emirates planuje zatrudnić 3800 nowych członków personelu pokładowego. W tej chwili obecny personel pokładowy liczy już ponad 16 tys. osób, które pochodzą z ponad 130 krajów całego świata, w tym 270 osób z Polski.
 
 
Linie Emirates realizują połączenia do następujących portów lotniczych świata:
 
- Abidżan (Wybrzeże Kości Słoniowej - Port Bouet Airport), Abu Dhabi  (Zjednoczone Emiraty Arabskie - Abu Dhabi International Airport), Accra (Ghana - Kotoka International Airport), Addis Abeba (Etiopia - Bole International Airport), Adelajda (Australia - Adelaide Airport), Ahmedabad (Indie - Sardar Vallabhbhai Patel International Airport), Aleksandria (Egipt - Borg El Arab Airport), od 1 marca 2013Algier (Algieria - Houari Boumediene Airport), Amman (Jordania - Queen Alia International Airport), Amsterdam (Holandia - Amsterdam Airport Schiphol), Ateny (Grecja - Athens International Airport), Auckland (Nowa Zelandia - Auckland Airport),
 
- Bagdad (Irak - Baghdad International Airport),Bahrajn (Bahrajn - Bahrain International Airport), Baku (Azerbejdżan - Heydar Aliyev International Airport), Bandar Abbas (Iran  - Bandar Abbas International Airport), Bangalore (Indie - Bengaluru International Airport), Bangkok (Tajlandia - Suvarnabhumi Airport), Barcelona (Hiszpania - El Prat Airport),Basra (Irak - Basra International Airport), Pekin (Chiny - Beijing Capital International Airport), Bejrut (Liban - Beirut Rafic Hariri International Airport), Birmingham (Wielka Brytania - Birmingham Airport),Brisbane (Australia - Brisbane Airport), Buenos Aires (Argentyna - Ministro Pistarini International Airport), Kair (Egipt - Cairo International Airport),
 
- Cape Town (Republika Południowej Afryki - Cape Town International Airport), Casablanca (Maroko - Mohammed V International Airport),Chennai (Indie - Chennai International Airport), Christchurch (Nowa Zelandia - Christchurch International Airport),Colombo (Sri Lanka - Bandaranaike International Airport), Kopenhaga (Dania - Copenhagen Airport),
 
- Dakar (Senegal - Léopold Sédar Senghor International Airport),Dallas (USA - Dallas/Fort Worth International Airport), Dammam (Arabia Saudyjska - King Fahd International Airport), Damaszek (Syria - Damascus International Airport), Dar es Salaam (Tanzania - Julius Nyerere International Airport), Deli (Indie - Indira Gandhi International Airport), Dhaka (Bangladesz - Shahjalal International Airport),Dauha  (Katar – Ad - Dauha International Airport), Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie - Dubaj International Airport), Dublin (Irlandia - Dublin Airport),Durban (RPA - King Shaka International Airport), Düsseldorf (Niemcy - Düsseldorf International Airport),
 
- Entebbe (Uganda - Entebbe International Airport),Erbil (Irak - Erbil International Airport), Frankfurt (Niemcy - Frankfurt Airport), Genewa (Szwajcaria - Geneva Airport),Glasgow (Wielka Brytania - Glasgow Airport), Guangzhou (Chiny - Guangzhou Baiyun International Airport),
 
- Hamburg (Niemcy - Hamburg Airport), Harare (Zimbabwe  - Harare International Airport), Ho Chi Min (Wietnam - Tan Son Nhat International Airport), Hong Kong (Hong Kong - Hong Kong International Airport), Houston (USA - George Bush Intercontinental Airport), Hajdarabad (Indie - Hyderabad International Airport), Islamabad (Pakistan - Benazir Bhutto International Airport), Stambuł (Turcja - Atatürk International Airport), Dżakarta (Indonezja - Soekarno–Hatta International Airport),
 
- Jeddah (Arabia Saudyjska - King Abdulaziz International Airport), Johannesburg (RPA - Tambo International Airport), Karaczi (Pakistan - Jinnah International Airport), Chartum (Sudan - Khartoum International Airport),Cochin (Indie - Cochin International Airport),
 
- Kalkuta (Indie - Netaji Subhash Chandra Bose International Airport), Kozhikode (Indie - Calicut International Airport), Kuala Lumpur (Malezja - Kuala Lumpur International Airport), Kuwejt (Kuwejt - Kuwait International Airport),
 
- Lagos  (Nigeria - Murtala Muhammed International Airport), Lahore (Pakistan - Allama Iqbal International Airport),Larnaka (Cypr - Larnaca International Airport), Lizbona (Portugalia - Portela Airport),LondynGatwick, LondynHeathrow (Wielka Brytania), Los Angeles (USA - Los Angeles International Airport), Luanda (Angola - Quatro de Fevereiro Airport), Lusaka (Zambia - Lusaka International Airport), Lyon (Francja - Saint Exupéry Airport),
 
- Madryt (Hiszpania - Barajas Airport), Mahé (Seszele - Seychelles International Airport),Malé (Malediwy - Ibrahim Nasir International Airport), Malta (Malta - International Airport), Manchester (Wielka Brytania - Manchester Airport),Manila (Filipiny - Ninoy Aquino International Airport), Mauritius (Mauritius - Sir Seewoosagur Ramgoolam International Airport), Medyna (Arabia Saudyjska - Prince Mohammad Bin Abdulaziz Airport), Melbourne  (Australia - Melbourne Airport), Mediolan (Włochy - Malpensa Airport), Moroni (Komory - Prince Said Ibrahim International Airport), Moskwa (Rosja - Domodiedowo International Airport), Mumbai/Bombaj (Indie - Chhatrapati Shivaji International Airport), Monachium (Niemcy - Munich Airport), Maskat (Oman - Muscat International Airport),
 
- Nagoja (Japonia - Chūbu Centrair International Airport), Nairobi (Kenia - Jomo Kenyatta International Airport), Newcastle upon Tyne (Wielka Brytania - Newcastle Airport), Nowy Jork (USA - John F. Kennedy International Airport), Nicea (Francja - Côte d'Azur Airport), Osaka (Japonia - Kansai International Airport),
 
- Paryż (Francja - Charles de Gaulle Airport), Perth (Australia - Perth Airport), Peszawar (Pakistan - Bacha Khan International Airport), Phuket (Tajlandia - Phuket International Airport), Praga (Czechy - Ruzyně Airport),
 
- Rio de Janeiro (Brazylia - Galeão International Airport), Rijad (Arabia Saudyjska - King Khalid International Airport), Rzym (Włochy – Fiumicino),
 
- Sana (Jemen - Sana International Airport), San Francisco (USA - San Francisco International Airport), São Paulo (Brazylia - Guarulhos International Airport), Seattle (USA - Tacoma International Airport),Seul (Korea Południowa - Incheon International Airport), Szanghaj (Chiny - Pudong International Airport), Singapur (Singapur - Changi Airport), Saint Petersburg (Rosja - Pułkowo International Airport),Sydney (Australia - Sydney Airport),
 
- Teheran (Iran - Imam Khomeini International Airport), Thiruvananthapuram (Indie - Trivandrum International Airport), Tokio (Japonia - Narita International Airport), od 3 czerwca 2013 Tokio (Japonia - Haneda Airport), Toronto (Kanada - Pearson International Airport), Trypolis (Libia - International Airport), Tunis (Tunezja - Carthage International Airport),
 
- Wenecja (Włochy - Marco Polo Airport), Wiedeń (Austria – International Airport), od 6 lutego 2013 Warszawa (Polska – Chopin Airport), Washington (USA - Dulles International Airport),
 
- Zurych (Szwajcaria - Zurych Airport).


Wypożyczalnia Samochodów Online

Newsletter

Facebook




Sprzedaż Biletów Autokarowych